Open Nav

Lirik lagu Chentaku (ft. SonaOne) Zizan

Lirik lagu Zizan - Chentaku (ft. SonaOne) di Stafaband lengkap tanpa daftar. Dengan video klipnya yang berjudul "Zizan feat. SonaOne - Chentaku [Official Lyric Video]", lagu ini resmi rilis pada 18 Mei 2017. Semua materi yang terkandung di Blog ini termasuk lirik lagu hanya untuk tujuan promosi saja. Selengkapnya Lirik Lagu Chentaku (ft. SonaOne) yang dinyanyikan oleh Zizan.

Zizan - Chentaku (ft. SonaOne)

Judul Chentaku
Artis Zizan
Kategori Malaysia
Judul Video Zizan feat. SonaOne - Chentaku [Official Lyric Video]
Durasi Video 03:58 Menit
Diperbarui 08 Juni 2020

Download Zizan Chentaku (ft. SonaOne)

Lirik Lagu Chentaku (ft. SonaOne):
dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku

dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

cinta pandang pertama
mata bertentang mata
takde balak tak de pakwe
itu yang gua rasa

alamak tu semua kan takpe
janji belum kawin apa
janji bukan kena paksa

bukan hanya hendak menggoda

jadi ku menghampiri dirinya dengan lebih dekat
wajahnya manis bab rasa jus aum pekat
tiada cincin di jari dia belum terikat
cun habis semua lelaki terpikat

dia penuh g-ya dan penuh kel-ss
sopan santun tak pernah keras
nak ayat tapi tak lepas
bila masa berdepan ayat tak keluar jelas

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

gua tanya apa khabar
dia buat muka selamba
tapi dia senyum dan kenyitkan mata
jadi gua pun turunkan cermin mata

dia tanya tu brand apa
gua cakap ini rayband wayfarer
bagi sepuluh dapat tiga
pasal i belikat danau kota

kalau u nak lepas kerja i boleh bawa
lepas tu kita boleh makan laksa sarawak
boleh tengok wayang chill dan lepak
bergurau senda main sepak sepak

janji lepas tu u kasi i pegang hati u
jangan pikir bukan bukan
kerna i sorang lelaki yang sopan
kalau u nakal nanti i rotan

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

sekarang gua dah ada awek
buka dada macam awie
memang mulut macam mawi
jual motor terus beli myvi

walau terpaksa makan roti
janji cinta gua terbukti
kalau terlepas gua yang rugi
mungkin kit aboleh jadi suami isteri

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu


Bagikan Halaman Ini:

Share to Facebook Share to Twitter Share to WhatsApp Share to Pinterest

Lainnya oleh Zizan

Lagu Zizan Terpopuler

×