Open Nav

Zizan - Chentaku (ft. SonaOne)

Download lagu Zizan - Chentaku (ft. SonaOne), ukuran 3.7 MB durasi 03:58 menit dengan kualitas audio MP3 terbaik dan lirik, diupload oleh Zizan. Lagu Chentaku (ft. SonaOne) dari Zizan resmi rilis pada 18 May 2017. Kamu juga bisa membeli DVD atau CD originalnya di Music Store atau gunakan I-Ring / RBTnya Agar Zizan terus dapat berkarya. Dapatkan link download Chentaku (ft. SonaOne) gratis, mudah dan cepat.

Artis Zizan
Judul Chentaku
Diunggah 08 Juni 2020
Ukuran 3.7 MB
Durasi 03:58 Menit
View 490x
Judul Video Zizan feat. SonaOne - Chentaku [Official Lyric Video]
Format Audio/MP3, Video/MP4

Download MP3 / Video MP4

Bagikan Halaman Ini:

Share to Facebook Share to Twitter Share to WhatsApp Share to Pinterest

Lirik Lagu Zizan - Chentaku (ft. SonaOne)

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku

dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

cinta pandang pertama
mata bertentang mata
takde balak tak de pakwe
itu yang gua rasa

alamak tu semua kan takpe
janji belum kawin apa
janji bukan kena paksa

bukan hanya hendak menggoda

jadi ku menghampiri dirinya dengan lebih dekat
wajahnya manis bab rasa jus aum pekat
tiada cincin di jari dia belum terikat
cun habis semua lelaki terpikat

dia penuh g-ya dan penuh kel-ss
sopan santun tak pernah keras
nak ayat tapi tak lepas
bila masa berdepan ayat tak keluar jelas

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

gua tanya apa khabar
dia buat muka selamba
tapi dia senyum dan kenyitkan mata
jadi gua pun turunkan cermin mata

dia tanya tu brand apa
gua cakap ini rayband wayfarer
bagi sepuluh dapat tiga
pasal i belikat danau kota

kalau u nak lepas kerja i boleh bawa
lepas tu kita boleh makan laksa sarawak
boleh tengok wayang chill dan lepak
bergurau senda main sepak sepak

janji lepas tu u kasi i pegang hati u
jangan pikir bukan bukan
kerna i sorang lelaki yang sopan
kalau u nakal nanti i rotan

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

sekarang gua dah ada awek
buka dada macam awie
memang mulut macam mawi
jual motor terus beli myvi

walau terpaksa makan roti
janji cinta gua terbukti
kalau terlepas gua yang rugi
mungkin kit aboleh jadi suami isteri

dia cintaku tetapi hanya dari jauh
dia cintaku tetapi ku memandangnya dari jauh
bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu

bila bertemu ku sering terlalu kaku
dan dia pun cintaiku tetapi dia belum tahu


Baca selengkapnya ›

Download lagu Zizan - Chentaku (ft. SonaOne)

Download lagu Zizan - Chentaku (ft. SonaOne), Download Lagu Zizan feat. SonaOne - Chentaku [Official Lyric Video] Mp3 , zizan-chentaku-ft-sonaone.mp3, Lirik lagu Chentaku (ft. SonaOne), Video klip Zizan Chentaku (ft. SonaOne) mp4. Kumpulan link download Chentaku (ft. SonaOne) di Metrolagu, Wapka, Ilkpop. Download lagu terbaru, gudang lagu Mp3 gratis terbaik.

Lagu dari Zizan Lainnya

Lihat juga lagu lainnya dari Zizan

Lagu dari Zizan Terpopuler

×